Logo

>> Alla böcker A-Z

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

Av: Evert Gummesson

Bild 

Pris inklusive moms: 365 kr

Antal:

Skickas omgående.

Artikelnummer:9789147063970
Upplaga:3
Förlag:Liber
Utgivningsdatum:20020118
Mediatyp:Bok/Inbunden
Omfång:384 sidor
Vikt (g):710

Om boken

Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Andra köpte också

548 kr

Lönsamhetsplanering i praktiken!Ett utbildningsmaterial som kopplar ihop metoder för ekonomisk...[Läs mer]

(Inbunden)

20100902

Av: Mikael Wallgren, Anders Kron

325 kr

I många organisationer har inköpsfunktionen genomgått en genomgripande förändring de senaste åren ?...[Läs mer]
 

(Häftad)

20090826

Av: Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård

Skickas omgående

631 kr

M2000 Classic är det kompletta läromedlet för grundläggande studier i marknadsföring. Boken har sin...[Läs mer]

(Häftad)

20061128

Av: Ulla Eriksson-Zetterquist, Alexander Styhre, Thomas Kalling

Skickas omgående

428 kr

Organisation och organisering är en genomgång av organisationsteorin från de tidigaste försöken att...[Läs mer]
 

Tom kundvagn

Summa totalt:

0 kr