Logo

>> Alla böcker A-Z

Sinnesmarknadsföring

Av: Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk

Bild 

Pris inklusive moms: 240 kr

Antal:

Skickas omgående.

Artikelnummer:9789147087105
Upplaga:1
Förlag:Liber
Utgivningsdatum:20080527
Mediatyp:Bok/Inbunden
Omfång:184 sidor
Vikt (g):489

Om boken

Utsedd till årets marknadsföringsbok 2008 av Sveriges Marknadsförbund
Juryns motivering: "Författarna har i boken Sinnesmarknadsföring på ett utmärkt sätt givit läsaren en inspirationskälla för nya vägar inom marknadsföring baserat på praktiska exempel och en teoretisk ram."
Samhällskulturen blir allt mer individualiserad och upplevelsebaserad, och vi har ett utbudsöverflöd med många snarlika varor och tjänster. Denna utveckling innebär början på en ny marknadsföringsepok. Funktionella attribut och produktfördelar räcker inte längre till för att engagera kunderna. Företag måste beröra genom att dofta, låta, synas, smaka eller kännas för att få plats i kundernas medvetande.

Tom kundvagn

Summa totalt:

0 kr