Logo

>> Alla böcker A-Z

Key Account Management

Av: Peter Cheverton

Bild 

Pris inklusive moms: 608 kr

Antal:

Skickas omgående.

Artikelnummer:9789144112404
Upplaga:5
Förlag:Studentlitteratur AB
Utgivningsdatum:20170302
Mediatyp:Bok/Häftad
Omfång:416 sidor
Vikt (g):704

Om boken

Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder. Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kund­strategi. Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.

Tom kundvagn

Summa totalt:

0 kr